Sidor

torsdag 23 juli 2015

Gårdagens F. Y. N. D

Nu fixade jag lite bilder från gårdagens rea-kap.
På Lindex hittade jag inte så mycket, två par likadana byxor till dagis. Strl 80 och 86. En tröja med Mumin på i strl 74, den får han ha imorgon med sina ljusa jeans när vi drar till Åland. Gulligt! Fast den ser lite stor ut...
75 kronor per del, tycker det var ok pris, men inte direkt slutspurtpris... Självklart så hade jag dessutom missat erbjudandet för medlemmar, 20% extra rabatt. Jaja, jag är nöjd att jag hittade lite iaf. Kläder går ju verkligen åt... Som SMÖR!!!
På Åhléns hittade jag inte heller sådär jättemycket till lillis, men jag fattar varför... Sjukt bra priser!!! 3 mössor, 1 kepa, ett par brallor, ett allvädersställ, presentpåse och papper och nya ändknoppar till Elliots gardinstång. 445 spänn för alltihop!?!?! Sjukt bra pris!! Justja, ett par skrubbvantar också, men dom hänger i duschen :) tror det var 70% på det mesta, fast det stod 50% och 30% på flera lappar. Funderar på om jag inte ska köpa ett till set med regnkläderna. Fast i strl 86. (Om det nu finns kvar...) Jag vet ju inte hur mycket han kommer växa till hösten min lilla groda... Strl 80 fanns det god tillväxtmarginal på, men han behöver väl i vår också... Ja, sjukt mycket kläder behövs. Mamman i familjen skulle VERRRRKLIGEN också behöva nya kläder, men det är fasiken jävligt tråkigt att handla. Min kropp tycker inte om kläder nu för tiden....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar