Sidor

torsdag 17 november 2016

Dagens snapchat...

Provet i anatomi står för dörren och jag är full av stress. Orden fastnar inte och jag kan inte se sammanhangen... Vad är det för fel där uppe?? Jag har tagit ledigt från jobbet i helgen bara för att kunna plugga. Det är visst inte bara jag som känner av detta, tror typ alla i klassen känner likadant. Tacka för det! Vi har ju världens kortaste tid på oss och hur mycket som helst att gå igenom. Hur kan detta vara rimligt?? GULP!! Som bilden visar så var vi redigt laddade i morse när vi satte igång med pluggandet jag och Linda. Red bull, godis och kort att skriva alla de latinska samt svenska namnen på. Nu har jag skrivit och skrivit, men inte farao känner jag att det fastnar för det. Hjälp!! Min studieteknik SUGER!!! Fick veta att jag fick VG på hygienkursen iaf. Det var väl kanon det?!?! VG är tydligen högsta betyget man får på folkuniversitetet så hurra!!! Där satte jag ribban högt. Kanske inte var så bra det nu när jag sitter här och sliter mitt hår... Hahaha!!! Jag blir galen. Men jag ska inte ge upp. 3 dagar kvar. Kämpakämpa!!

1 kommentar:

  1. Heja heja Angie!! Du, ett tips på en bra sida där man kan skriva in glosor och sen öva öva öva, jag har använt det när jag pluggat alla träd och växter på latin :) Prova! :) https://glosor.eu/

    SvaraRadera