Sidor

onsdag 30 november 2016

Ljus i hus...

Jahapp! Kom väl hem i hyfsad tid från skolan idag. Vi vart en himla bra studiegrupp som tog oss igenom en saftig del av tentaplugget. Tack Linda för att du tog mig i kragen och drog in mig till skolan idag!
Den gångna natten måste gjort nåt med mig, för på hemvägen fick jag feeling och visionerade hur jag skulle städa av bara Sören när vi kommit hem... Det vart sisådär med det kan jag säga... Istället tog jag o Elliot tag i projekt pepparkakshus... Hahaha!!! Vart ju sådär... Men vad kul det var. Elliot var jätteduktig med godisarna. Både att limma fast dom och att äta dom. Nästa år får vi ta och göra ett eget. Gud vad kul!! Då ska det verkligen planeras och ritas och pyntas av bara den!! Det är tom en ljusslinga i huset. AVANCERAT!!! Ja, det ser jag fram emot.
2017, julen då pepparkakshusens pepparkakshus kommer se dagens ljus!! Fantastiskt!! Men i år som sagt, ja då håller vi till godo med detta. Som får stå på bordet med min exotiska installation med ökenblommor och ananaser... Hahaha!! Jag vet inte vart jag ska ställa alla prylar så nu får dom helt enkelt samspela!! Ställa upp för laget!!
Nej, nu ska jag sova. Tänk om jag får sova till 7 imorgon. Tänk om det blir en hel natts sömn igen?? Alltså, jag är så förväntansfull så jag kan inte sova bara för det. Men tänk om det skulle vara en ny sömntrend på g??? Aaaa!!!! Skulle va UNDERBART!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar