Sidor

söndag 20 november 2016

En kan ju alltid shota en flux!

Sån grym tentaångest alltså!!! Men nu måste jag ge upp, jag får inte in nåt mer, när jag läser igen och igen så känns det nästan som att jag börjar blanda ihop begreppen. Jag är iaf stolt över mig och Linda som pluggat så flitigt i veckan. Vi har inte kunnat gjort det bättre. Får se imorgon vad det gett för resultat... Just nu känner jag mig måttligt hoppfull... Tycker ändå det är sjukt att vi haft så kort tid på oss. Blir spännande det här.
Annars då? Jo, tack! Förutom totalt osocialt leverne i en vecka så beställde jag väl nåt bra från apotea härom dagen... Det var ett erbjudande på flux. Köp tre betala för två. Drog väl till med tre liter flux munskölj. Kan va bra att ha!! Hahaha!! Jag är verkligen en periodare. Just nu är det tydligen till tandvårdsprodukter veckopengen går åt... Hahaha!! Ja är det inte det ena så är det det andra >.<


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar