Sidor

torsdag 11 maj 2017

Klassresa....

Imorgon drar studiegruppen till Gävle på klassresa. Kul!!! Jag laddar med vin och bag-in-box-ugglan. Vi ska bo på Grand ända till söndag. Ska bli sjukt N. A. J. S!!! Jag bara längtar efter att få sova ostört och länge och käka god frukost, goda middagar och hänga med härliga bruttorna!! Tipptopp alltså!! Och för alla som undrar så var det INTE mitt förslag att åka till Gävle, men jag röstade absolut för förslaget. Så nu ligger vinet på kylning och omnämnda uggla är framtagen. Får se om den lyckas hålla kylan under resan... jag har alltså inte handarbetat ihop ugglan själv. Den fick jag av min kära far, på 35-årsdagen. Jag var i princip nyförlöst, hade inte sovit på 25 dagar, trasig i hela kroppen och allt var inte så trevligt.... Hahaha!!! Det var ju synd att den inte levererades med en bib med Rom o Cola eller nåt. Den var tom, helt enkelt. Hahaha!! (Hur var tanken med gåvan egentligen...?) Men nu har jag fått användning för det alltså. Kanon!!
Men jag undrar ju hur mycket vi (jag) kommer vina oss... den här första praktikveckan har sugit musten ur mig alltså. Jag är helt sopslut i skallen. Det är verkligen superkul men också en superansträngning... zzzZzz bara för det ska jag faktiskt gå o lägga mig NU!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar