Sidor

lördag 19 augusti 2017

Bestickbyte...

Har länge gillat Bellman från Gense.
Nu, när det inte finns många delar alls, då passar jag på... lite late.... men det är ju sällan jag/vi i familjen använder annat än matbestick. Så jag är ändå nöjd! Passar bra till mitt porslin med.
Jag och Linda tog en självstudiedag i Eskilstuna och det är ju självklart att man bara MÅSTE gå på Gense-butiken... :D
Köpte även dessertskedar, fast då blev det i Tulipa. Kommer ju inte använda dom samtidigt ändå... Fjord från Hardanger fick åka ner i en låda och väntar på en tur ut i tvättstugan på obestämd framtid. Har tom en hel 48-delslåda oöppnad... kanske ska sälja den på blocket. Fast jag är ju en riktig skrotnisse så bara vi sätter fart och röjer ut tvättstugan så prylarna får bättre plats så är det ju inga problem egentligen att ha en massa jox.
Och tack vare att jag är lite av en horder så fylldes Elliots garderob rätt snabbt igår när jag rensade ur alla små och nästansmå kläder. Eftersom jag typ alltid råkar beställa lite stora kläder så läggs dom på hög och det är ju perfekt när utrensningsdagen är kommen. Slipper barnet gå med rumpan bar, Hahaha!!! Och jag slipper gå och TOKhandla exakt allt på en gång. Nu saknas bara lite skor och tights, sen tror jag vi är redo för hösten och vintern. Sköööönt!!! Och tänk vad han växt gossen, flera centimeter. Han blir så stor gossen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar