Sidor

måndag 28 augusti 2017

En skönhet och spännande nyheter...

Var in på jobbet och shoppade loss idag. Bl.a. Den här skönheten!!! En tjusig.... grej! Vas heter det, men det vette sjutton alltså. Får se om jag hittar nån blomma som passar. Tills dess ska jag hitta en plats som passar att ställa den på. TYVÄRR är det ju fullt på mitt finskåp, meeeen finns det hjärterum så finns det stjärterum som man brukar säga... Hahaha!!! More is more, brukar jag ju också säga. Så att säga...
För övrigt har jag även fått en sån spännande nyhet berättad för mig idag. Jag var tvungen att ventilera med en god vän och vi skrattade gott!!! Tyvärr kan jag inte gå in på ämnet än, men vi fick oss ett garv som räckte hela vägen hem från stan. Omg!!! HAHAHAAAAA!!! Kan inte låta bli alltså!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar