Sidor

söndag 27 augusti 2017

Så då var helgen slut...

... för den här gången.
Efter en jobbhelg ska det bli skönt med lite skola imorgon... Hahaha!!! jag är inte van att snacka så in bängen nu för tiden så jag blir ju helt uttorkad efter ett par dagar på jobbet. Och snacka om att det är en rejäl egoboost att jobba ibland. Fantastiska kunder man får träffa alltså. Tusen tack till er!!
Nu ska jag lägga mig, får se hur lång tid det tar för mig att somna ikväll då... igår låg jag vaken halva natten. Har fått den fula ovanan att inte bara dricka RedBull på jobbhelgen, nej, jag fullkomligt överdoserar!!! Så lagom till läggdags är jag redo för ett var till på fiolen. Skulle ju kunna göra slag i saken och kanske  ta tag i nåt gammalt projekt. ICKE!!! Jag lägger mig och spelar det där inredningsspelet istället. Hahaha!!! Just nu är jag torsk både på dollars och möbler så det går satans dåligt alltså... design Home. Eller heter det Home design??? Eller heter det nåt annat? Hur sjutton kan jag inte minnas??? Är ju inne typ 25 ggr om dagen... så  sjukt selektivt minne alltså.
Veckans tips: åk till Ikea och köp dra-på-lakan!!! Jag och Fredrik fick födelsedagskosing av pappa, perfekt!! Vart fyra lakan och ett gäng örngott. Alltså FANTASTISKT!!! Inget mer tjafs om att lakanen åker åt härsan och tvärsan.
Fast det är förstås svårare än någonsin att vika ihop lakanskrällena. Får ta och youtubea lite instruktionsvideos!
Nu avslutar jag då, vill bara säga att jag tycker Elliots hjärta var så fint!! Har han gjort på dagis och det låg i hans korg i måndags, första dagen för terminen. Jag blir så rörd!!! Jag tänker på hur han har suttit där med sina små tassar och klistrat och klippt så fint. Ååååhhh!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar