Sidor

onsdag 18 oktober 2017

Cyklamen...

... är väl en HOPPLÖS blomma!!! Riktigt fin, meeeen så besvärlig. För mig. Vattnar jag den inte för lite, så vattnar jag tydligen på tok för mycket. Jag har lärt mig att vattna underifrån, men nu har jag visst misslyckats med det också. Shit! Förr har jag alltid gett upp och kastat, men nu ska jag ge det en chans så får jag se om den mår bättre snart. Kanske man kan ta en sån där självvattnande kula och stoppa i långt ner i jorden...?? Ska nog införskaffa en sån nästa gång jag är på lagerhaus... men jag tycker dom där kulorna är så stora... men tar jag en glasklar så kanske det funkar.
Nu har vi tenta IGEN!! Kl 9 smäller det och jag har knappt hämtat mig efter förra tentan så det här kommer väl gå sådär. Min hjärna har stängt ner för tillfället tror jag. Men tror jag hinner läsa på ett par ggr till innan det är dags. Ska bara klara av dagislämningen först. Hahaha!! Ett projekt i sig, såhär på morgonen. Får ladda med en stor burk Redbull så blir det full fart sen. Hahaha! Skulle det inte vara praktiskt om jag bara drack kaffe?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar