Sidor

måndag 23 oktober 2017

En inte så tokig måndag...

Måndagstrött och jäklig, men ändå rätt nöjd! Knåpade ihop (fruktansvärt jobbigt var det) tre arbetsansökningar och skickade iväg i lördags. Fantastiskt bra jobbat av mig!! Hejjahejja!! Idag kom ett mejl att jag är välkommen på intervju. Sjukt spännande!! Och riktigt nervöst. Även om det inte leder till jobb så är jag jätteglad för att få träna mig lite på intervjustresshantering... det var det ena extraordinärt bra med dagen. Numero 2: beställde en GRÅ Labyrint från Bruka design. (Bild skärmdumpad från deras sida eftersom jag helt sonika glömt hur man länkar på ett snyggt sätt. Jag vet, jag SUGER!! Teknik måste vara mitt absolut sämsta. Sorry!)
Visste inte om jag ville ha en svart eller vit, velade osv och så rätt vad det var såg jag att den fanns i grå?!?! Det verkar vara den färgen som saknats mig tydligen. Och det som är bra med grå: passar det inte så är det ju rätt lätt att bara ta en sprayburk o måla om. Perfekt!
Sen var det ju den där halvbra grejen...
Lampan som jag tänkte köpa i present till mig själv efter avlagd examen finns till nedsatt pris på rum21.se ... (även här har jag tagit en skärmdump som ni ser... hopplösa människa) den där lilla rackarn alltså... det är ju så att jag borde slå till, men samtidigt inte..??? Eller?!?! Ja, det tåls att tänka på! Haha! Kanske får vänta till på söndag och se hur mycket mina Tradera-annonser drar in, blir det en mindre förmögenhet och rabatten fortfarande gäller så kanske det ändå är läge att slå till alltså. Så kanske vi blir av med den stora bautatavlan i vardagsrummet lite snabbare också. Har snart fått till en liten samling med prylar att hänga upp där på väggen. Sen att vi även måste måla om först, det är en annan femma... fortsättning följer alltså







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar