Sidor

tisdag 10 oktober 2017

Kan vara den dyraste klämman...

... någonsin!!
Har ju projekt "byta ut stortavlan" på g typ jämt. Samlar på mig lite grejer tills det är dags... såg väl en tjusig klämma på Tradera. Råkade vinna eländet... 265 spänn (inkl. frakt alltså) för en klämma på 5cm... Hahaha!!! Från en äkta lanthandel förvisso. Suck alltså zzzZzzZZZ! Jaja, vi får väl se. Den kanske är riktigt URLÄCKER när den väl dimper ner i lådan.
Annars då så hade vi dubbeltentan idag. Fast jag säger trippeltenta. För det var anatomi, anestesi OCH farmakologi. Jag blev helt tom inombords efteråt. Helt SLUT!!! Så trött! Så inatt kommer jag sova så gott. Om inte mitt älskade barn hostar vill säga. Förkylningarna verkar ju bara gå runt runt här i stugan... så resten av veckan blir det till att plugga så gott det går hemifrån med en alldeles för pigg sjukling. Hahaha!! Men hellre att han är pigg än helt utslagen iaf stackarn. Nya tag på måndag igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar