Sidor

fredag 26 januari 2018

AltanBar

När vi var i storstan för 2 veckor sen och bodde på hotell, jag o Fredrik, fick vi feeling. Eller mer Fredrik än jag, men ändå...: varför inte köpa lite olika drinkglas och ha som en bar på altanen i sommar?!?!
Det var dom supergoda och tjusiga OCH roliga drinkarna vi tog i hotellbaren som startade igång tankebanan. Alltså varför inte?!?! Jag har ju tom en mojitorabatt på baksidan. Dessutom så är ju min kära sambo såååå tröööött på alla blommor som står och skräpar där ute... What?!?!?!! Jag ställer mig starkt frågande i ämnet, men ändå...
Jaja, iaf... jag kom på att jag sett ett glas på Lagerhaus.se för jättelängesen. Visade Fredrik.
Och så tadaaa!! Hade han köpt 8 stycken här i veckan, jag vart sjukt nöjd och tills dom kommer ut på altanen i sommar så tar vi dom till middagsglas. Sjukt trevligt! Sen får vi väl se hur det blir med blommorna i där ute. Kanske kan ha både och...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar