Sidor

måndag 29 januari 2018

Happylights

När dammsög du dina Happylights senast??
Jag dammsög halva slingan i Elliots rum precis nyss. (Den andra halvan skjuts upp på framtiden) Inte en dag för tidigt. Har aldrig dammsugit dom tidigare, så ca 3,5 år efter att dom kom upp så var det ju SJUKT PÅ TIDEN!!! Tänkte vi skulle ha en städdag i Elliots rum idag, men jag la ner efter 10 minuter. Det var ungefär så lång tid det tog för klipp- o glitterklister på gammal glasskartong-projektet ensam i vardagsrummet blev HYSTERISKT tråkigt för gossen och han var bara såååå tvungen att sortera lite i rensa(kasta)högen. Jag verkar ju inte klok, så många bra grejer jag tänkte ta ut...
Tror jag helt enkelt får ta det en annan dag, när barnet inte är hemma. Typiskt... klockan är tio och jag har redan misslyckats med 2 punkter på dagens to do-lista. Shit! Tar och läser i min bok istället...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar