Sidor

tisdag 1 maj 2018

Skåpet, ÄNTLIGEN!!

Nya skåpet i badrummet målat och nästan helt klart. Härligt!! Tyvärr försvann inte terrakotta-spa-kaklet, men visst vart det väl lite dämpat när skåpet blev grått?!?!
I Wish... Hahaha!!!
Blev nöjd iallafall.
Synd bara att jag måste vänta på den sista lilla rutan med insynsskydd, för naturligtvis kom bara en av två rullar som jag beställde. Men det tar väl inte så lång tid kan jag hoppas. Och så fick ju matbordet en släng av färg också. Det var ju verkligen toppen!!! Undrar hur lång tid det tar för stolarna att bli grå.... men blå stolar och grått bord känns iaf lite bättre än det mörkbruna. Tänk vad tvätt jag kommer spara som inte måste lägga på en stor duk hela tiden. Kanon!!! Ljust och fint!! Den vissna lilla påskliljan ska väl bytas ut också och sådär, men jag är inte i fas känner jag.  Nu åkte grabbarna till ån och fiskar, det är som att jag stängt en dammlucka. Sånt tjat det varit här hemma idag... mina öron blöder...
imorgon börjar jag på nya jobbet... hjälp!!! Så pirrigt och nervöst!!!
Gulp!! Bara att ta ett djupt andetag och köra på...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar