Sidor

lördag 26 januari 2019

Men fy!!!!

.... vad mysigt!!!
Igår kom inbjudan till Elliots bästis, semmelfika och tacomiddag. SJUKT mysigt!! Olle går inte på föris på fredagar så gissa om han blev superglad!!! Tänk vad gulligt att han har en så god vän redan. Varje dag längtar han till dagis, för att få vara med Olle. SÅ gulligt!!
Och vad mysigt det är ute!! Vilket härligt väder. Jag gillar inte tröttblaskig vinter, men när det ser ut så här på träden och backen, samt behaglig temperatur... ja då kan tom jag gilla vintern. Litegrann. Framförallt nu när jag håller mig här i byn. Jobbar och bor på samma ställe. Behöver aldrig ut på vägarna o sladda ner i dikena osv. Jag är nöjd alltså. Sjukt nöjd!! (Och kanske lite isolerad och börjar bli eremit, men vad gör det?!?! Jäkligt nöjd iaf!! Hahahaha!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar