Sidor

söndag 13 januari 2019

Packad...

Lådan med julgranspynt alltså.
Här har det varit några oinspirerande veckor, började med att bli tvärsjuk innan julledigheten. Vart nog ordning på torget lagom till i måndags, sen blev Fredrik liggandes sjuk sen i torsdags. Så nu kämpar jag på med två smågrabbar här hemma. Elliot som helst går runt och käkar choklad hela dagarna och den andra som knappt kan ta hand om sig själv och håller oss andra vakna på nätterna. HÄRLIG helg... igår kände jag mig som ett jäkla stök men idag drog jag i mig en dubbel kaffe (jag HATAR kaffe) direkt på morgonen och har iaf fått lite vettigt gjort. Bra jobbat muris!!! (Ryggdunkryggdunk!!!)
Dagens tips!!! Fick sopslut på sköljmedel. Drygt eftersom jag vägrar visa mig offentligt i dagens skick. Fick ett husmorstips av kusin: häll i ättika i sköljmedelsfacket. Sagt och gjort. Får se hur det blir. Tråkigt med ingen god sköljmedelsdoft, men jag köper ju nytt till nästa gång kläderna tvättas.
Dagens fråga: när karln i huset lider av vuxetbarnsyndrom, vore det inte rimligt med ett extra barnbidrag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar