Sidor

söndag 1 september 2019

Dagen har kommit igång...

... vi har käkat på BK, handlat mat och tvättar för fulla maskiner... skönt att få lite gjort, men ändå är stressen kvar... när FARAO?!?!?! Ska vi få ordning på torpet??? För tillfället är det lite känsligt änne eftersom Fredrik varit borta typ alla helger den här månaden och i veckorna blir det inget gjort. Vem orkar efter jobb och vardagsbestyr?!?! Ja inte då jag iallafall!!!
Ja, det är besvärligt det här... gick ut och tog en närbild på buketten jag plockade in på altanen i fredags. Jäkligt mysigt ändå!! Att kunna gå ut i trädgården och plocka en gullig bukett. Lyx!!
Nu är jag dötrött, vi var ju uppe i ottan som vanligt. Det var väl jobbigt för mig att köra så långt så sent för mig igår. Hahaha!!! Men det är nog mycket annat som gör mig trött med. Tex att ha haft typ bastuklubb på jobbet i full mundering de senaste veckorna, barnet som var sjuk och diverse...
nu ska jag kolla lite på min favvoserie på netflix. Endast en säsong kvar... vill jag ens titta? Så jag kommer till slutet?? Och så har jag ju sockstickarmarathon... gamla gumman...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar