Sidor

lördag 12 oktober 2019

Dagen efter...

Min förkylning eskalerade under gårdagens aw hemma hos mig och imorse trodde jag det var kört med mänskan. Herregud!!! Och jag ska alltså försöka överleva en hel vecka till med detta på jobbet.(v.43 har jag och mitt kära barn semester. Hur skönt?!?!?! Shit vad förutseende jag var där i Augusti!!!) Ja inte vet jag. Blir det inte bättre innan måndag mååååste jag ju sjuka mig! Vem vill komma till käftis och få en dunderförkylning på köpet. Iofs håller jag mig väl borta från närkontakt med patienterna så mycket det är möjligt, men hur kul att komma till ett ställe där personalen är helt sjukt och nedsatt i immunet????
Korkade iaf upp lyxiga romen jag fick av Lia igår. Slank ner fint! Kan också bero på min täppta näsa... hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar