Sidor

söndag 20 oktober 2019

Projekt nr 2...

Har ju semester kommande vecka. Och jag fick en snilleblixt igår. Jag skickar ut spegeln i hallen!! Vill ha ett fint avlastningsbord (där jag kan ställa min häftiga gorillakruka) och  en mindre spegel. Spegeln som vi har är såååå stor och tung, 184 X 94 cm. Inget vi bara kan ställa undan i nåt hörn direkt. Lade ut annons på köp o sälj, men det verkar inte finnas nåt intresse. Synd! Så det blir väl ut i tvättstugan... den där tvättstugan alltså... jag rensar ur och rensar ur, men det fylls snabbt på därute. Suck!!!!
Iaf så funderade jag på vad jag skulle köpa ställa där istället.
Det är ju väldigt tjusigt det som ALLA har, ett snyggt sidobord med en rund spegel ovanför.... men är det verkligen nåt som passar...? Och är det inte lite trist att ha som "alla andra"? Ägnade kvällen åt att kolla inspiration och blocket. TADAAAAA!!! Hittade ett perfekt det med konsolbord och spegel. Ska bara bestämma mig för en härlig färg (Troligen nåt grönt) så tror jag det blir PERFEKT!!! Wihoooo!! Jag är såååå peppad, och ser verkligen fram emot att fixa!! Känner mig upprymd och bara så glad!!! Nu har jag ju inte sett hur det ser ut i verkligheten, men ikväll kommer familjen hem med härligheten och jag har höga förväntningar...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar