Sidor

söndag 20 oktober 2019

Ommålning pågår...

Fredrik och gossen kom hem och jag kunde verkligen inte hålla mig... hittade en halv sprejflaska med en häftig färg... tror det blir bra... (hoppas...) nu ligger dom ute på altanen och torkar. Jag vill såååå få upp dom på väggen NU. Det här med tålamod är väl inte riktigt min grej...
Det värsta är att dom skulle kunna vara aningens anings nätta... men det kanske inte gör så mycket.
Jag har ju GIVETVIS inte testat mot väggen än... HAHAHA!!!! Ivrig...
För övrigt fick jag precis meddelande att jag inte ska hoppa in och jobba extra några timmar på imorgonbitti. Det är nog bara bra det, för jag är då så yrslig fortfarande. Det här måste vara en galet jobbig förkylning alltså. Blir det inte bättre måste jag nog ringa vårdcentralen... fy farao!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar