Sidor

tisdag 10 mars 2020

2 fönster närmare...

...drömmen!
Idag fick jag två fönster. Tackarrrr!!! Sjukt glad!!
Det är även de två första fönstren jag har skrapat ihop till mitt framtida växthus. Wow!! Efter snart 13 år så är jag väl ett pyttepyttesteg närmare en grönskande oas att sitta ute och mysa i. Jag vill ju ha ett växthus med tegelgolv, murad sockel och en gjutjärnskamin. Spröjsade fönster.  En fondvägg med keramiktavlor, som jag putsat vita och en kristallkrona över ett bord med fina stolar.... aaahhhh, vilken dröm!!! Jag har ju faktiskt en hel del keramiktavlor som jag samlat på mig som bara ligger på hög.
Sammanfattningsvis så är det alltså två fönster och ett gäng keramiktavlor  jag har. Får se när resten finns till hands... Hahaha!!
Herregud... vart ska jag förvara dom här fönstren nu då?!?! Tänkte inte på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar