Sidor

söndag 8 mars 2020

Nytt projekt och discobowling

Vilken Lördag!!
Kl tolv hade vi bokat discobowling i enköping med vänner. SOM TUR VAR stack spelarna som ett skott efter avslutad match. Man blev ju lite nervös att dom skulle sitta kvar och titta på oss... skulle dom väl få sig ett gott skratt... fast iofs, jag tycker det är otroligt konstigt att dom som håller på med det där professionellt inte drar strike varje gång. Varför inte? Dom BORDE ju kunna det? Men jag ska inte säga nåt, jag blir glad varje gång jag ens träffar en kägla...
Sen vart det ff. Jag och Elliot hann precis in på Ria. Hittade 2 glasprylar. Dom ska jag limma fast på en blomkruka (ska göra rent krukan först) i glas, sen ska jag stoppa i en ljusslinga, finns det solcellsdrivna såna?,och ställa ut i installationen på framsidan.  Jag skulle vilja limma fast lite fler glasdjur runtomkring, men orkar jag? Hur lång tid ska det behöva ta då? Att samla ihop... lär väl få plats en  20-30 stycken... iofs beror det väl på hur stora dom är... mja..... vi får se hur det blir. Ett projekt till listan iaf, ett som är säkert...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar