Sidor

fredag 6 mars 2020

En ny hobby!

Har skaffat mig en brännpenna. Som bilden visar så kanske det inte är riktigt rätt för mig... Hahaha!! (Jag fyllde i det Elliot själv skrivit på sin låda som vi ska fortsätta bränna på. Jag har inte blivit helt galen och börjat skriva bakofram... Hahaha!! Jag är inte där RIKTIGT än...!!! Kanske snart, men inte exakt nu...)
Men jag tänker inte ge upp, jag SKA göra tjusiga pinnar att stoppa i mina kommande frösådder... jag får hänga ute i garaget och träna på't...
annars så har jag väl gjort en provisorisk fyllning på en patient HELT SJÄLV idag. Wowwowwow!!! Kanske inte så svårt för en del och så.... men för mig var det nervöst och pirrigt, och nu tänker jag  tjingpaxa  alla provisorier... säger jag nu... om patienten kommer tillbaka och måste göra om på måndag så kanske jag tar tillbaka det jag just sa... Hahaha!!  En rätt NAJS fredag ändå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar