Sidor

söndag 30 maj 2021

Vilken vecka...

... och vilket hejdundrande avslut på veckan!!!
Ja, den här veckan hamnar nog på topp 3 iaf av årets veckor. Alltså hur HÄRLIGT!!!???!!!
I måndags började jag på mitt nya jobb, jag har varit så sjukt trött på kvällarna och lagt mig tidigare än Elliot varje dag. Såååå mycket nya rutiner... men det har ändå varit FAB! Hurra!!! Vidrigt, grått väder bara... men alltså denna helg!!! Hur underbar? Jag och Elliot klev verkligen upp i ottan igår, och hann med så mycket saker och träffade en del älsklingsfolk samt drack en del vin. Inte barnet såklart! Jag och några senoritas. Gick i säng vid midnatt och jag sov så skönt hela natten. Nöjd med allt jag verkligen tog mig för. Jag fick upp ångan helt enkelt. Jag har saknat det. Det är inte roligt att känna sig som ett vandrande lik liksom.
Idag fortsatte det i samma anda. Mycket har gjorts och styrts upp. Nu kan jag känna mig NÖJD efter en helgs ledighet. Hurra vad glad jag blir!! Dessutom är det ju mors dag. Jag fick 19 par strumpor och ett garv på sängen imorse. Hur bra? Jag fattar inte hur en människa kan nöta så mycket strumpor... men Fredrik tror han har svaret.... jag klampar visst i med hälarna riktigt ordentligt när jag går. Hahaha! Ja, det stämmer säkert.... bulldozern ska FRAM!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar