Sidor

onsdag 17 november 2021

Århundradets HJÄRNFRYS!!!

Idag efter coronatestet lovade jag Elliot att han skulle få en slush från CirkleK. Han hade ju både ont i halsen pga symptom samt ont i näsan efter topsning bak i hjärnbalken…?? Heter det hjärnbalken?!?! Hjärnbark… tror jag?? Jaja, skitesamma. Får kolla upp. Långt bak vispar dom ju runt med pinnen iaf så man får panik.
Jag tog en jag med. Men alltså jag har väl utvecklat nån slags superfrys i truten. Vi satt och slurkade i oss och BAM!!! Brainfreeze från helskotta slog till. Det känns som att hela jag går sönder, ont i skallen, ryggen OCH magen snörper ihop sig så det känns som att jag ska spy.
Det satt fler i sina bilar på parkeringen, hoppas dom inte är lika nyfikna som jag är. För tittade dom in måste dom funderat vad jag höll på med… försökte värma huvudet utifrån med händerna och så gjorde jag ju ett trick som jag tror jag hört på tv. Pressa en varm tumme i gommen. Hahaha!!! En galen person som ömsom kramar sitt huvud, ömsom stoppar tummen i munnen. Pratar dessutom med sig själv… gjorde jag ju inte, pratade med Elliot förstås men han syns ju inte så bra pga tonade rutor i bak… ja, jag får nog helt enkelt förstå att frysta drycker inte är nåt för mig. Jag är nog allergisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar