Sidor

fredag 26 november 2021

Middag för gräsänkan.

Grabbarna är hundvakt hos farmor och farfar och jag är hemma och tittar på "somebody feed Phil" på Netflix och käkar nachos med gräddfil, salsa och riven ost… hmmmm! Är det det min hjärna lyckas med efter 2 säsonger av ett matprogram… hahaha!! Men det är gott och lagom ansträngande.
Nu ska jag börja på säsong 3, hoppas jag får lite middagsinspiration…
Andra serier som jag nyligen tittat på: "Blown away christmas ". Älskar den serien! Lyckostar som inte sett de 2 första säsongerna. Tips!!
Sen har jag sett "Mörk turism".. också rätt bra/intressant… och en till bra: "Interior design masters". Ja, med facit i hand har jag alltså lagt ner rätt mycket tid framför dumburken när jag egentligen borde ha gjort en massa annat. Typiskt! Jaja! Nya tag…imorgon tex… hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar