Sidor

måndag 11 september 2023

Grisigt!

Har trott hela dagen att jag fått en bestående synskada efter gårdagens migrän. Så fick jag väl se glasögonen under lampan, men herregud!! Såg ut som att jag doppat brillorna i fil… jo jag tackar! Mycket putsande i flera omgångar gav resultat tillslut… men det här med progressiva glas verkar inte vara nåt för mig… så krångligt för ögonen. Tror vanliga läsglasögon passar mig bättre faktiskt. Ska köpa ett gäng nästa gång jag är på typ lidl.  Lite roligare var det ute i trädgården när jag kastade ett getöga på löklådan… eternellerna har frodats igen och jag lovar det står en bukett och bara väntar på att plockas. Om hostan ger sig imorgon ska jag nog ta tag i det….synd jag blir så nära döden så fort jag blir sjuk… kan man inte bli lite lagomt sjuk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar