Sidor

söndag 17 september 2023

Hårvård

Dagen har bestått av promenad, åka med Elliot på kalajs i Västerås samt avlägsnande av oönskad hårväxt… men fy farao!!!! Började imorse, epilatorn fick gå varm på benen som ej behövde underställ, om man säger så… ont ont ont!!!
I Västerås fick jag ett hårt uppvaknande angående mina morrisar när Fredrik utbrast: men herregud vilken MUSTASCH!!!!
Tackarrrr!!!! Vad kan man göra åt det där?!?! På kalaslämning i Västerås?!?! Köpa en rakhyvel och raka loss?!?!?!
Fick bli en vaxning när jag väl kommit hem istället. Jäkligt oskönt det med!! Så nu har jag pirr i hårsäckarna både på benen och i fejset. Trist!
På bilden:  en gullig larv som jag var tvungen att dokumentera på gårdagens promenad. Skulle också kunna vara min fd mustasch… hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar