Sidor

tisdag 26 september 2023

Mustigt!

Tog fram kött ur frysen igår, en gryta står på matsedeln. Ser inte så kul ut på bilden, men jag lovar!! Efter 2,5 timmar var den supergod!! Blev ingen bild på den i färdigt tillstånd. För övrigt kan helgen bli spännande, vääääldigt spännande, då det börjar rassla till i luren om önskemål att slippa sina pass på mickelsmäss. Jag ba, va?!?! Då är jag tydligen uppsatt på en reservlista och det är lite oklart vad det innebär. Men jag kontaktade tränaren och fick lite klarhet. Endast 1 pass är förpliktigat och endast på lördagen. Så det är ändå ok. Måste införskaffa stövlar bara… för som det verkar så kommer jag garanterat få mig ett samtal från den där listan… och jag stod ju även 1,5 timme i kafeterian på fotbollen i helgen. Wow!! Jag verkar verkligen vara en riktig sportförälder!! Hejja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar