Sidor

onsdag 29 februari 2012

En KANONDAG!

Tänk hur det kan bli!
Hade väl just inga som helst planer för tisdagen, när SussieQ plötsligt smsar på måndagskvällen och berättar att hon ska till Enköpings sjukhus på tisdagen. WIHOOOOOO!!!! vi har inte sets sen långt före jul, hon jobbar ju i Solna nu, och har dessutom flyttat dit, så det blir lite knepigt att ses...
Jag är sååå glad över att vi fick till en träff!!!

Här kommer en liten parentes:
Självklart var det poliskoll i Enköping, det är nåt jag oroat mig lite över sen förra året då jag blev stoppad. Då fastnade ju rutan nere, så jag fick köra hem med vinden vinandes i frippan i typ minus 20. Inte så kul. Och arg vart jag på skitpolisen också, för det var självklart hans fel! ;) så när jag satt där inne i bilen och våndades över bilrutan fick jag en snilleblixt!!! Jag öppnade hela dörren ist. Ja det gick ju bra det med, så så får det bli i fortsättningen :D

Så, jag tvingade med henne till Växtriket, Max, hem till mig (synd att jag inte städat undan innan bara... ;) ) och sen en tur till Fabriks.. På Fabriks gjorde jag en sån onödig grej... Köpte en svart Aaltovas i mellanstorleken. Suck! tom jag tycker det var lite onödigt, alltså är det RIKTIGT OTROLIGT ONÖDIGT. Kostade ju typ en 1/3 av ord pris, för den utgått. Kan man låta bli??? NEJ!!!!
Men jag ska köpa en orkidé på lördag att stoppa i den och sen får den stå på hyllan ovanför sängen. Bra!
Då ska jag köpa ett citronträd också. Det kommer bli så fint på altanen i sommar! Dom hade xtrapris på Växtriket. Hade dom ju förra året med, men då hann jag inte köpa.

Sen piffade jag till min Satellit ( Bertil Vallien Kosta Boda ) med en liten plantering. Mysigt! Hoppas den blommar perfekt, lagom till lördag när Lisa och Nisse kommer ;)

Tog även bort vattenpärlorna ur orkidéerna i fönstret och bytte till barkjord. Få se om det kommer några nya grenar snart, eller om det inte alls blir bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar