Sidor

fredag 24 februari 2012

Kivi-tajm!

Efter en seeeg förmiddag med skallebank och tvättning ryckte jag upp mig och drog till Ica.... Varför åker man inte in till ungefär 8?!?! Men jag hade ju ingen brådska direkt iallafall så det gjorde väl inget att ungefär halva Uppsala var där samtidigt och skulle handla FREDAGSMYS.
jag köpte fyra böcker på rean också. Kanon!!
Efter turen till stan åkte jag ner på Fabriksbutiken. Jag fick ju min efterlängtade bonuscheck igår. 500 spänn!!! Wihooo!!!
Jag har ju bestämt att köpa en mindre Aaltovas i opal för den. Till min samling på skåpet. Gissa om jag blev förvånad när dom bara hade 2 st kvar, på andra sortering. Men då fick jag beställa en 1:a sortering och ändå få 20%-rabatten (Det är ju medlemshelg nu). Himla bussigt!!
Och jag slapp gå tomhänt därifrån, vilken tur, för dom hade fått några kivisar i udda färger. Så då blev det två till samlingen. Så nu har jag 34 stycken OLIKA. Wihoooo!!! Fast 3 är ju såna där udda färger, men man får ju vara glad för dom när det bara kommer färger som redan varit förr... ;)
Dessutom fick jag en vitlöksskalare på köpet. TACKARRR!!!

Jag och Fredrik kom hem ungefär samtidigt och han hade köpt två orkidéer, vad härligt!! Han hade varit med sin pappa på K-Rauta efter jobbet och dom kostade bara 49:- så då gick det ju bara inte att låta bli. Åååååhhhh!!!!! <3

Nu är vi proppis i stugan efter en god, faktiskt, pasta med lövbiff, vitlök och mycket parmesan. Jag drar mig för att gå ut o hämta tvätten, men jag måste... För efter det börjar vår mysfredag med film och götta. Hoppas, om det är någon som läser, att ni också har en härlig fredagkväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar