Sidor

torsdag 23 februari 2012

Här är man tvålfager...

Alltså jag vet inte vad det har varit med oss senaste veckan... Ingen har riktigt orkat köpa tex nytt schampo fast det varit slut i flera dagar. Istället har jag hällt i vatten o skakat om och det funkar ju. Till en viss gräns. ( Fredrik HATAR när kag gör så) När inte det längre gick, plockade jag fram min Aloe Veratvål från forever som jag bara haft stående i badrumsskåpet. För den kan man nämligen även använda till håret. Jättebra är den faktiskt! Men idag verkar Fredrik ha fått nog, inge mer tvål i skallen för hans del, för nu när jag kom hem från syjuntan stod det 3 nya flaskor på handfatet. Jag blir nästan lite rörd när jag ser att han köpt ett schampo till mig som är för färgat hår. Gulligagulliga Fredrik <3! Kan väl vara spännande att pröva en ny sort. Funkar det inte kan jag ju bara fortsätta nöta på tvålen tills jag tar mig i kragen och köper nytt själv ;)
Sen undrar jag också väldigt mycket över det här med Balsam... VARFÖR har man alltid typ 3 flaskor kvar när man bara har 1/2 flaska schampo. Och varför envisas man med att köpa båda sorter hela tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar