Sidor

lördag 18 februari 2012

Meze och varför inte en grogg i tvättstugan?

Ledig lördag med ett fullspäckat schema. Men först var jag ju tvungen att kolla in vår nya torktumlare som Fredrik är lite mallig över. Den har t o m lyse i sig. FLOTT! ;) men vad mig skrot vi har därinne, i tvättstugan alltså inte i torken. Men det är väl ganska normalt att tex ta sig en redig grogg när man tvättar, liksom höja stämningen lite. Så då är det väl bra att ladda med lite drinkglas därute på hyllan med tvättmedel... Jomenvisst, så är det.
En storstädning väntar i tvättstugan, men inte förrän semestern. Det kan ju ta ett tag att få ordning på prylarna där ute.
Sen drog jag till stan för en efterlängtad lunchdejt med tjejjerna. Vi käkade mat på Meza, Libanesiskt, det var väldigt spännande för det har jag ALDRIG ätit förut. Det var gott! Jag tog en mixtallrik med ett lammfärsspett till. Mums!
Sen innan hemfärden gick jag in på Martina och köpte en korg med massa goda italienska delikatesser till Fredriks mamma. För efter stan var det dags att åka dit då hon fyller år idag.
VILKEN HÄRLIG DAG!!! och imorgon kommer pappa hit o hälsar på, det är jag så glad för. Jag <3 ledig helg :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar