Sidor

måndag 20 januari 2014

Lite blomster

Karin skickade ett gäng tulpaner på luren häromkvällen. Så fina och i min favoritvas dessutom. Annars så händer det väl inte så himla mycket för tillfället... Igår fick jag besked om en otroligt bra grej, en sten borta från mina axlar. Ja, det är för bra alltså! Nej undrar om jag kanskekanske orkar kliva upp och virka lite kakor? Har legat som ett slakt hela helgen känns det som. Är ju så trött mest hela tiden. Åh vad jag längtar efter våren och sommaren nu. Lite värme och ljus, och allt det underbara våren just i år för med sig. Så jäkla lyckat år!!! Fantastiskt!!! Synd att vägen dit ska kantas av en massa otrevligheter, men jag börjar bli van och det kommer inte vara länge till. Bara att fokusera på allt kul och mina fina som jag har runt mig. Kkkkaaaaannnnnoooooonnnn!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar