Sidor

söndag 26 januari 2014

Ta en kaka till!

Nu har jag knåpat ihop en liten cupcake, mums! Snart kan jag ha ett redigt bullkalas ;)
Vad dum jag är som inte skrivit upp hur jag gjort kakorna... Jag tror ju att jag ska komma ihåg. Vad tror jag??
Jaja, några har jag ju tittat på youtube, så det är ju bara att söka där igen. Men dammsugaren och princessbakelserna och chokladbollen hittade jag på lite själv. Skulle väl ha gjort några stycken iaf så jag fick in rutinen... Jaja, får väl ha kvar dom som mallar så kanske det löser sig. Och sen ska jag virka några nya o ge till en liten tjej, eller om det kanske är hennes mamma som är mest sugen. Hahaha!!! Kanske ska sätta mig i helgen när jag är ledig, har ju ändå skitkass plånka såhär efter sjuktider. Så en helg med virknålen i soffan blir kanon!! Inte för att det där med soffaliggandes en hel helg är så ovanligt... Men jag är ju faktiskt jättetrött när jag är ledig. Och nu med. Så det kanske är dags att duna. ZzzZZZZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar