Sidor

tisdag 28 januari 2014

Tjock som en pannkaka...

Alldeles för slö idag! Skulle upp till Gävle i ottan, men det blev uppskjutet ett par veckor så då slutade det med att jag inte gjorde nåt alls typ idag. Tvätt o dammsugning. Tråkigttråkigt!!! Virkade ihop 4 princessbakelseöverdelar iallafall, haha!! Snart så smäller det!!! Tror jag fick upp farten på den sista. Jaja, Evelina du ska veta hur flitig jag var ;)
Tänkte att om jag gör några stycken av en sort i taget så kanske jag kommer ihåg lite bättre hur man gör sen. Och så skrev jag upp i min lilla bok. Börjar bli ordning på torpet.
När Fredrik kom hem var jag på lite nedstämt humör. Mörkt ute och inget vettigt gjort, ingen mat hade jag fixat heller. Men så kom jag på, EN TJOCKPANNKAKA!!! Vilken snilleblixt! Men nu känner jag mig lika fluffig o fin som pannkakan, fy farao! Propptjock!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar