Sidor

torsdag 9 januari 2014

Skåpjakt

Så var då jakten på skåp igång igen. Har hittat några på blocket som skulle passa, men antingen är dom på tok för dyra, eller så finns dom borta i tjottahejti. Det skulle vara perfekt om det fanns i Uppsalatrakten. Hittade ett perfekt i morse, 200 spänn?!?!???!!! En annons från 16/12. Trodde inte det var sant! Hur har jag kunnat missa det??? Ringde och det var såklart sålt för längesen. Egentligen kunde jag ju fatta det, men nån gång ska man väl kunna ha tur eller??? Iaf så har jag tagit några bilder på Google, det är nånting sånt här jag är ute efter. Jag måste ha MYCKET plats för förvaring. Jag kan måla det vitt själv, men prislappen runt 500. Jag vet att det finns, bara inte här i krokarna. Lite mer kan det få kosta såklart, men det skulle va härligt med ett redigt fynd! Måtten b:160 h:120 D:47 känns bra tycker jag, men även högre går bra. Skulle det vara lite mindre bredd men högre går ju också kanon. Har liksom en hel vägg som det kan få ta plats framför. Men djupet känns viktigt, det ska få plats både pärmar och skrivare och annat skrymmande. Förhoppningsvis allt mitt pyssel också. Jaja, vi får se hur jag lyckas... Jag säger bara; lycka till!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar