Sidor

måndag 19 januari 2015

Bara för att jag kan!!

Har ju tagit bort 1000 bilder i luren, så jag har fri tillgång till kameran igen. Wihoooo! Nu vart bilderna lite suddiga, men det tycker jag inte gör nåt! Han är ju bara för gullig, gossen här hemma. Imorse skulle vi ju precis ta tag i dagen när lilleman busade loss och somnade om en halvtimme. Jaja... Man får ju inte ha brådis. Lunchen på jobbet var super. Och lillis verkar gilla det här med prylar. Han var då så förundrad och tittade runt på alla hyllor. Bra där!! Nästa generationens cervianer är på g... ;P vet han vart han ska göra av veckopengen sen... ;) för övrigt tror jag han har lite ont i magen, har inte bajsat som han borde göra idag... Pyttelite bara. Jag blir då så orolig. Inge kul med dum mage... Eller så har han inte ont. Men jag tror det iaf. Imorgon kanske det kommer en tjej o kollar in kläderna jag har på annons. Wihoooo! Hoppas hon vill ha dom, kan jag shoppa loss på fredag :D men inte ropa hej förrän det är klart... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar