Sidor

onsdag 14 januari 2015

Lite bushumör...

Lillfisen vispar runt i sängen som en vilde. Själv önskar jag ju att han bara ska förstå hur skönt det är att bara lägga ner huvudet och somna lite... Icke sa Nicke...
Igår hade vi en rolig dag. Elliots och mina kompisar från föräldragruppen kom. Jag tror det var nyttigt för både mig och lillfisen. Idag händer nåt tråkigt istället. Det är dags för doggen att kasta in handduken. Även om jag tycker det kommer bli jätteskönt så är det ledsamt också. Och Fredrik tycker ju det är hemskt. Men tumören i munnen har växt ut igen och veterinären och Fredrik har pratat om det här med fler operationer och det är väl inte så lämpligt med tanke på hans ålder. Så det är ju det bästa för doggelito. Och lite trist är det ju att Elliot precis blivit så medveten om Hampus. Ger honom mat vid bordet och klappar och tittar. Jaja. Så kan det vara...

1 kommentar:

  1. Ååå,tänker på er idag... Kramar i massor till er.

    SvaraRadera