Sidor

tisdag 27 januari 2015

Ett unikum...

Vi var till käftis, jag och Elliot, idag. Mina tänder var så fina så. Tänka sig... Jag som varit den mest onyttiga personen i 7 månader. Vad bra då! Kanske har hjälpt lite att jag dricker så mycket vatten??
Vad vet jag. Iaf så frågade jag lite om en extratand som jag har. Asäckligt när man tänker på det... Men den sitter i munnen iaf, så det är ju bra... Iaf så tycker jag att den trycker på en annan tand, så jag får komma tillbaka 12/2 och träffa en tandläkare, får se om vi ska dra ut tandskrället. Fy vad obehagligt... Inget bildbevis, för jag tycker den är lite otäck. Men tandis som hjälpte mig idag sa att jag var unik. Hon hade aldrig sett något dylikt, och sanna mina ord... Hon var inte purung den kvinnan. Fast jag har hört förut att den faktiskt är lite extraordinär den där tanden. Sen vet jag ju inte om det är bra eller dåligt. Kanske jag utvecklat en extratand för att jag äter så mycket...? Hahaha!!! Nä, då tar jag hellre lite bilder på mitt lilla älskade hjärta och visar! Han röjer runt i sin gåstol och vägrar sova middag. Jag skulle däremot inte ha något emot att få sova lite... ZzzZzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar