Sidor

tisdag 21 april 2015

Strålande sol!!

Så skönt väder idag!! Men samtidigt... FYYYY farao!!! Nu ska man ju kasta alla tjocka kläder och de tunnare plaggen ska på. Återigen: fyyyy farao!!! Inte så kul när man snart är uppe i sina präktiga niomånadersgravidkilon igen. USCH!!! Men efter lunch kom jag över fettdeppet och så tog vi oss en prommis iaf, jag och lillis. Det var så skönt, förutom att jag var tvungen att dra upp träningsbyxorna samtidigt som linnet skulle hållas på plats över rumpan, ungefär hela tiden... Shit... Det gick dåligt det. Men jag gick ut iaf. Nu på kvällen vet jag inte vad som hänt med lillis, han trilskades med maten och kräktes lite, efter vällingen kom det en sån kaskadspya så jag vet inte vad. Han verkar pigg i övrigt och har inte feber, så hoppas det var nåt tillfälligt. Stackars liten!! Efter vällingkaskaden fick jag bara i honom lite vatten och sen somnade han igen. Vi får se om det stannar kvar eller om det tar samma väg tillbaka... Tur att vi ändå ska på återbesök på sjukan imorgon, så får vi se vad doktorn säger om saken... Lägger mig och sover bredvid lillkräkan, hoppas det blir en lugn natt. Fast det är väl bara att glömma förstår jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar