Sidor

tisdag 28 april 2015

Tomt...

Fredrik har ÄNTLIGEN tömt min telefon på kort. 2849 bilder tog han bort och fixade in på datorn. Eller på nån hårddisk eller vad det var. Fast några bilder var bara tvunget att ha kvar i luren ett tag. Jag tycker det är jobbigt att bilderna inte ligger kvar i luren och jag är så besviken att jag aldrig säger till om en lur med mer minne! Varför?!?! Jag vill kunna titta på mina bilder när jag känner för det, inte orkar jag plocka fram datorn och nån annan liten låda o mecka fram o tillbaka för att se på lite kort. Jaja, nu är det gjort och telefonen kunde äntligen uppdateras. Har även fått tillbaka lite appar som jag varit tvungen att radera pga platsbrist. Jag har även fått en liten tipsapp som tipsar om lite knep hur luren funkar samt en app där man kan ta hem podar. ÄNTLIGEN kan jag lyssna på lite Karin och Sara. Nu när dom verkar ha lagt ner, men jag har ju typ 80 avsnitt kvar att lyssna på, så jag har att göra ett rätt så bra tag ändå... Och så måste jag verkligen börja lyssna på Alex schulmans och Sigge Eklunds pod...
För övrigt så har jag hittills sluppit magsjukan som härjat här hemma. Så tacksam, men vågar inte ropa hej än. Måste fått bra med sömn iaf för jag har klivit upp och gjort oss I ORDNING (?!?!) sjukt tidigt två dar i rad nu. Det är så ovanligt så jag nästan drar mig baklänges. Igår var vi ute strax efter åtta och idag strax efter nio. Hann tom dammsuga innan vi gick ut. Sjukt!! Men skönt! Hoppas det håller i sig. Solväder är verkligen min melodi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar