Sidor

onsdag 11 november 2015

Bachelor....

.... Punktpunktpunkt....
VarförvarförVARFÖR!!!!?!? Började jag kolla?????
Jo, av lite olika anledningar, var jag tvungen att kolla första avsnittet i fredags på TV4 play. Sen har kvällarna bestått i att kolla ikapp avsnitten och bäst av allt; tjejernas avslöjande-special. Men SNÄLLA NÅN!!! Kollade precis på gårdagens program och jag kan inte annat än hålla med Klara (?) f* ck u PÄR!!!
Alltså hur taskigt får man bete sig??? Visst, det kan vara lite vinklat, det är ju ändå tv, men vilken ung snygg tjej kan någonsin tro på kärleken efter att ha kollat serien?!?! Själv är man ju gammal och liksom har uppnått någon slags acceptans av hela sin egen uppenbarelse och orkar inte gå runt och vara helt komplexfylld exakt hela tiden, men tänk dagens ungdom, vad sätter det för ribba??? (Nu tar jag ju bara för givet att det är ett gäng som kollar) Jag tycker nästan det är lite läbbigt att se, en gubbsjuk typ som tafsar och får stånd (grundat på uttalanden i tjejspecialen) mest hela tiden och viskar kärleksförklaringar i alla brudarnas öron så fort tillfälle ges. FY!!!! När tjejerna som blivit utan ros ser programmet hoppas jag dom tackar sin lyckliga stjärna att dom slapp eländet medan tid var. Tänk att va sist ut och sen se alla avsnitt?!?!?! Hahaha!!! Pinigt!!! Och hon reporten på TV4 morgon som var så till sig i brallan över att träffa karln en morgon här för några veckor sedan, hon måste ju skämmas ögonen ur sig?!?!
Nä, fy!!! Tur att det även finns vettiga killar där ute... Håll ut bachelor-brudar!! En vacker dag står han där!
PS!! Vill ändå förtydliga att mina påståenden om ungkarlen endast är grundade på serien då jag absolut inte känner honom personligen. Det vill jag heller inte göra!! Också detta grundat på serien. Bilden hämtad från Google
För övrigt är jag väldigt trött nu för tiden. Två dagar på nya jobbet, lära in nya rutiner igen (andra gången sen jag kom tillbaka från föräldraledigheten 1:a oktober) mattar ut mina små grå som senaste året endast behövt hålla reda på mat- och bajsbyteklockan. Men det är superkul, och efter idag blir det till att lägga sig senast 21 som gäller för en tid framöver. Sitta o glo på tv till 23 får det vara slut med. Blev dessutom riktigt livrädd mitt i ett avsnitt "hem till gården" då det började krafsa i höjd med elliots lekhörna. Fy farao!!! Var tvungen att dra upp Fredrik ur sängen så han fick inspektera. Ingen råtta eller nåt annat vidrigt. Blev nästan obehagligare att tänka på att det var INGENTING som hade krafsat... Jaja, hoppas mysteriet löser sig inom kort! Vidrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar