Sidor

torsdag 26 november 2015

Det är nåt lurt i luften...

Och som vanligt inget utrymme i luren för att skicka med nån bild. Trök och typiskt!!
Men den här veckan alltså... Att jag inte blivit totalt gråhårig gör mig förundrad. Exakt hur orutinerad kan man vara på morgonen...?? Måndag: jättestressad! Packa i barnet frukost, klä på oss båda (vilket är ett konststycke i sig) byta blöja (med bajs) mitt i allt och sen utmaningen: ytterkläderna. Jaja, haffa barnet som har turbomyror där bak, slappna av och på med täckbyxorna. SPRAAAAAKBRAAAAK i röven. På mamman. Alltså; MIG. HELLSKOTTA!!!! Arbetsbyxorna kastade visst in handduken och SPRACK!!! Jaja, dom har verkligen fått slita hårt sen jag började jobba, så det kanske var dags då... Leta fram byxorna i mindre storlek som jag kastat in i ett hörn, långt ner i garderoben eftersom jag knappt fick upp dom över knäna. Pressa i min kropp och gummiband mellan knapp och knapphål. Satans.... Kuta till dagis och sen till jobbet. Phu!! Justja, gossen hann ju slå en vurpa i hallen och bet hål i läppen mitt i all stress också. Stackars barn!!!
Som att allt detta inte var nog så hade jag GÅTT UPP?!?! I vikt OCH fått mens (ja, jag verkar ha mens varannan vecka nu för tiden. JIPPIE!!! Mitt favorit!!! ELLER EXAKT INTE!!!) Bra början på veckan? Not so much!
Tycker faktiskt måndagen lagt ribban för veckan och den har nog hållit sig lite på den nivån. Jag känner mig SOPSLUT!!! Är det månen???
Nu ska man försöka sova också med traktorföraren Fredrik i samma rum. Lycka till. Hoppas morgondagen börjar lite bättre. Fast iofs, en stressmorgon till den här veckan klarar jag nog av. Ser framemot att slippa det i helgen. För då är det Fredrik o lillis som får ha mysmorgon när jag jobbar. Sen ska jag ha en sån sjukt slapp måndag så det finns inte. Elliot ska få titta på ALLA filmerna på appletvn och jag ska Gå i pyjamasen HELA dagen. SKÖNT!!!
Nu har jag tagit 2 Treo och hoppas jag somnar fort. Vaknar pigg som en mört i möra. AAAAh! Ska bli härligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar