Sidor

söndag 8 november 2015

Inte så bra...

...gjort av mig idag... Helst av allt vill jag bara glömma händelsen på
Gränby idag. Fy farao!
Iaf var det såhär:
Jag och familjen drog till det stora köpcentrat. I entrén mötte vi Nicke. Två steg in träffade vi sverinskan. Fredrik, Elliot och Nicke drog ner på leksaksaffären och jag tog mig en pratstund med Sverre.
Så fort hon dragit till sitt och jag stod ensam kom en kvinna fram o snackade på typ ryskengelska. Hon ville låna telefonen för hon hade tappat sin och nu var mannen borta. Jag blev väldigt tveksam och såg framför mig hur hon skulle sticka med min älskade telefon, det skulle ju vara fruktansvärt drygt och jobbigt. För att inte tala om hur dum man skulle känna sig som blivit lurad och gått på den lätta!!!
Jag gav henne rådet att gå till typ Ica o be dom ropa ut i högtalaren, men det ville hon inte. Sen såg jag Fredrik komma och då kände jag mig lite "tryggare" och bra dum och lät henne ringa. Och inte drog hon iväg med min telefon. Fy vad taskig jag var som inte bara lät henne låna på en gång!!! Varför skulle nån vilja ha min gamla skruttmobil??? Näää!! SKÄMMES PÅ MIG!!! Fy!!!!
Nu har vi tydligen sporttimme här hemma. Men det är väl bra om lilla gossen blir sportintresserad och skaffar sig en hobby och ett intresse.
Själv längtar jag bara tills det är dags att hoppa i lopplådan. Fy farao vad trött jag är! Inte blir det väl bättre av att det ser ut som midnatt när man kikar ut genom rutan. ZzzZzzZznark!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar