Sidor

söndag 27 december 2015

Dammlunga

Herreguuuud!!!
Vilken jäkla rethosta jag fått alltså. Igår var jag hes som en tok och idag rethostig alltså. Kan det vara dammlunga...?? (Hittade en rätt tjusig bild på Google.) Har ju spenderat rätt mycket tid på ett ställe med RÄTTSÅ mycket damm. OBS! Det är inte hemmets sköna vrå jag syftar på... Hahaha!!
Men fy också vad jag är SLITEN!! Julrushen tar verkligen musten ur mig. Kanske extra jobbigt i år eftersom jag hoppat över två år i rad... Tur jag är ledig i möra, kan jag gå hemma som det vrak jag är, och bara vraka. Stackars barnet i familjen, men han får väl bygga med sina nya klossar och BERGET av prylar han fått i julklapp. Suck alltså. Vart ska allt få plats?? Men vi har iaf börjat fundera lite på hur vi ska fixa om i gossens rum, kanske vi får in ett lass med prylar där om vi planerar noga.
Det ska bli så kul att fixa lite, jag längtar tills det är dags. Men först måste det samlas ork för ett projekt och sen ska det införskaffas lite möblemang och prylar och SEEEEN kan vi börja. Så det tar nog ett tag innan det är dags. Hoppas vi får till det någorlunda iaf :) han har ju inte fått det största rummet i världen, om man säger så. Staaaaackars barn ;)
Men det var då en vidrig hosta!! Tror jag tar mig en redig slurk av Elliots
medicin, kanske det blir bra... Skål!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar