Sidor

tisdag 8 december 2015

Lyxigt julbord!

Ikväll blev vi bjudna på flott restaurang av jobbet. VÄLDIGT trevligt!! Jag åt entrecote till förrätt och en peruansk bananasplit till dessert. Allt smakade mycket bra, men när kocken började lukta på köttet innan han packade in i gladpack och kyl, önskade jag att det tjusiga öppna köket vore STÄNGT! Det ser ju inte bra ut, man kan väl inte stå o sniffa på köttet...??? Så gästerna ser... Finns risken att det är dåligt får man väl slänga det?? Fast han kanske bara tyckte det luktade gott förstås.
Nä, nu ligger jag i lopplådan o försöker sova. Känner jag min son rätt så vaknar han väl till om ett par timmar o gastar efter välling och hoppar omkring på sin gamla morsa... ZzZzz
Imorse var nog första gången i hela mitt liv jag verkligen sett att jag var blålila under ögonen av trötthet. Alltså, det såg ut som jag fått en blåtira, så blå var jag.
Herregud!! Tur jag köpte nån ögongrej på body shop i fredags. Strök på lite och jag tror faktiskt påsarna under ögonen försvann. Ska kolla imorgon igen... Det blå fick nåt extra lager mineralpuder dölja. Klunkade ett glas Treo och tog en femminuters meditation på jobbet, sen så. Back on track!!!
Nä! Nu: SOVA!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar