Sidor

måndag 16 januari 2017

Då var det dags igen då...

Prov...
och som vanligt har Elliot varit sjuk och så jobb i helgen. Som att det inte vore nog så har sömnen varit minimal. Dels för Elliot som varit förkyld, Fredrik som snarkat osv och min egen tokförkylning i vardande blandat med vidrig mens. Men även för att brandlarmet i sovrummet valde att balla ur mitt i natten i helgen. Och jag menar verkligen mitt i natten. Typ 03.00. Inte Fredrik o Angelica mitt i natten, kring 23... hahaha!!! Alltså så trött som jag varit i helgen är verkligen fruktansvärt!! Som tur var så fick jag sluta några timmar tidigare igår kväll så då blev det ett par timmar plugg ( och en smarrig macka samt chokladboll) på fågelsången innan jag drog hem och idag har det också blivit några timmar. Men jag är bra slut nu. Ska bli så skönt när tentan är över imorgon!!! Sen är det bara ladda för nästa galna turboinlärning. Då är det dags för endo... yes!!! Bara att bita ihop och ta nya tag, hahaha!!!
Fick se de sista två proven idag. VG o G. KANON!!!! 4 av 5 prov nu med högsta betyg. Tjihooooo!!!! Med tanke på både magsjuka och typ influensa så är jag TOKNÖJD med ett g. Yes!!! Jag blir även galet glad om det blir g på morgondagens prov! Så håll tummar o tår att det går vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar