Sidor

tisdag 17 januari 2017

Ta det rätta, ta Cloetta!!

Helt SÄNKT efter skolan idag. Så propptjock i skallen av både snor och tenta-grubblerier. Tror tentan blev godkänd iaf. Men är lätt irriterad på lite slarvfel jag gjort. Sen har det säkert slunkit in några vanliga fel med, men dom kan jag ju inte göra så mycket åt liksom. Slarvfel däremot är bara KLANTIGT!!! Jaja, jag blir så glad om jag får G. Och hjälp vad godissugen jag blev efter lunchen!! Vi vart ett gäng som lunchade på stan ihop, väldigt trevligt!! Men sen vart jag väl för godissugen... och det höll i sig hela em. Och tänk vad glad jag blev som hittade en halv påse polly i kitchenaiden...!!! Sjukt gott för en kvinna i nöd!!! Vid hämtningen på dagis var det lite skepsis kring morgondagens lämning, och Elliots fröken brukar faktiskt alltid ha rätt, när hon säger att han inte verkar kry, då är det oftast så. Så det är lika bra han stannar hemma från föris imorgon igen då...då ska han va hos farfar o farmor, men sen får han va hemma resten av veckan på en gång, hoppas han kryar på sig ordentligt. Om det nu är så att han blir sämre imorgon förstås... annars så blir han väl bara extra utvilad. Det värsta är väl att mina chanser till tentaplugg minimeras med sjukt barn hemma. Det får bli nya tag nästa vecka helt enkelt... prov om två veckor igen. Det kaaaaanske inte är så konstigt att jag blir sjuk exakt heeeeeela tiden. Hur infektionskänslig får man va???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar