Sidor

fredag 20 januari 2017

Måste bajsa...

Nu är jag på en VÄLBEHÖVLIG husmorssemester hos kusin. Det är tur att man kan åka iväg en sväng när tröttheten verkligen vill dra ner ridån. Man kan behöva lite distans ibland, se saker lite utifrån. För när man är mitt uppe i allt blir det bara KAOS. Sjukor som löser av varandra, ständig stress över att aldrig få tid till plugget (fick mejl att alla i klassen iaf fått g i tisdags, sköööönt!! Bara bonus om det blir mer men är sjukt nöjd med g, med tanke på hur min pluggsituation sett ut) ett barn som inte vet varken ut eller in och varvar raseriutbrott över småsaker med gråt och mys. Att jag själv är redigt sjuk gör inte saken bättre. Jag behöver en paus!! Så nu har jag det. Njuter!! Jag saknar lilla skitungen, men nu ska jag ladda batterierna så jag orkar med den här trotsåldern... hoppas på att klara nästa vecka iaf... hahaha!!!
Han är ju grymt rolig också, nu har han hittat nåt nytt program på svtplay. Djursnack heter det. Det finns 3 avsnitt. Avsnitt 2 är det som gäller. Det gäller att räkna till fem, så det är nog för rätt små barn, men det är iaf en kråka som säger -måste bajsa. Och Elliot kan ju dö av skratt. Jag tror vi kan säga att han är i en kiss och bajs ålder... för sen när kråkan räknar och bajsar till 5, ja det är ju så roligt så han smäller av. Hahaha!!! Nä, nu ska jag sova o ladda ordentligt för en dag i superslöhetens tecken och det enda vi har på agendan är att åka in till godisaffären i viken imorgon och sen kolla på film o gotta oss. UNDERBART!!! Ska väl dra ihop en kräftpasta till middag också. Men det är lätt fixat. Och ska bli sjukt gott. Precis vad man behöver ibland. En dag med NOLL tjat och lite redig sömn utan en massa störande inslag. Så nu säger jag god natt!!




Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar